legislatie scolara

Dupa atatea si atate discutii legate de invatamant cred ca ceea ce isi doresc parintii se poate rezuma foarte simplu la 2 cuvinte: RESPECTAREA LEGII.

Nu dorim ca scoala sa ne educe copiii, nici sa ni-i creasca, nici sa-i cocoloseasca. Nu! Sa respecte legea!

Sa le luam pe rand:

  • Masurarea nivelului de satisfactie a elevului – avem lege
  • sugestii metodologice pentru noua programa – avem
  • numar de elevi la clase – avem
  • notarea dupa standarde – avem in lege (ministerul nu si-a facut aici treaba)
  • NU invatamant pe banii parintilor – avem
  • NU uniforma obligatorie – avem
  • NU abuzuri asupra copiilor – avem
  • Nu 2 teze intr-o saptamana – avem
  • Transparenta bugetului scolii – avem
  • Respectarea demnitatii elevului – avem
  • Fara „scanul rusinii” sau „banca rusinii” – avem
  • Fara confiscarea telefonului – avem
  • Elaborarea orarului – avem
  • Metodologie pentru frecventarea orei de religie – avem
  • Sa nu mai fie copiii cocosati de teme – avem
  • Tratarea diferentiata e elevilor – avem
  • Planuri remediale – avem
  • Transparenta evaluarii – avem
  • Fara teme in vacanta – avem
  • Proceduri operationale in toate scolile – avem
  • Master didactic – avem in lege


Pai si atunci? ce o fi asa greu???

Poate te mai intereseaza si

Nota vrajbei noastre. Poziția elevului în școala românească Articol de Anca Chimoiu si Ramona Lozianu Stai în banca ta. Nu vorbi neîntrebat. Dacă ai ceva de spus ridică două degete. Degetele vorbesc în locul...
Ce stil de invatarea are copilul tau? Vizual, auditiv sau kinestezic? Suntem diferiţi, deci învăţăm diferit! Copiii prefera sa invete in diferite moduri: unora le place sa studieze singuri, altora sa acţioneze in grup, ...
Măsuri eficiente de apreciere a muncii elevilor pentru a-i motiva De ce Lăudăm? Cercetările arată că accentuarea activităţii elevilor ( de exmplu: lauda şi alte recompense ) este cea mai puternică unealtă pe care o ...
Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *